تولید محتوا با هوش مصنوعی (ChatGPT)

حتما شما هم درباره تولید محتوا برای کسب‌وکارها شنیده‌اید؛ همان مسیری که افراد غریبه را با شما آشنا می‌کند و اگر این آشنایان را بتوانید حفظ کنید، آنها تبدیل به مشتری و هوادار شما خواهند شد. تولید محتوای سوشال، تبلیغاتی، متنی و… همه در نهایت به این نقطه ختم می‌شوند. شاید این مسیر در ظاهر ساده به نظر برسد اما تحقیق در نوشتن محتوا و دقت در انتشار آن، پیچیدگی‌هایی دارد که باید آن‌ها را مدنظر قرار داد.

به تازگی هم که با ورود هوش مصنوعی به این حوزه، چالش‌هایی به وجود آمده که تولید کننده‌گان محتوا را نسبت به درآمدشان کمی نگران کرده است اما جالب است بدانید که تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی، برای بهره‌برداری از این فضا برای رسیدن به یک محتوای با کیفیت است؛ نه به معنای یک جایگزین صد در صد تولید محتوا.

نکته: ورود هوش مصنوعی به حوزه تولید محتوا، منجر به زمین‌خوردن کسب‌وکارهای مربوط به این تخصص نمی‌شود اما به نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کند که با استفاده از این ابزار از هدررفتن وقت خود جلوگیری کنند.